Семинар 22.06.2023 ПРОМОЦИЈА НА СОПСТВЕН БРЕНД НА СОЦИЈАЛНИ МРЕЖИ: (FACEBOOK,VIBER, INSTAGRAM, TWITTER, SNAPCHAT)

Онлајн семинар



Дигитализацијата е дел од секоја една успешна приказна во денешно време. Социјалните медиуми преку апликациите кои секојдневно ги употребуваме на нашите смарт телефони, се само дел од новата реалност во нашите животи. Facebook,Viber, Instagram, Twitter, Snapchat, и уште многу други се само дел од нашето дигитално секојдневие. 
Со пандемијата која „владееше„ со нашите животи, ние нарачуваме јадење, плаќаме сметки, нарачуваме облека па и усовршеноста на истите е до таа мера што и пуштаме апарати за домаќинство преку апликација.
Целта на овој семинар е да ги разработиме придобивките од примената на разни апликации кои се составен дел од нашите животи, употреба на алатки за нивн а примена но и најважното, придобивките за компаниите од „дигитализација“ на нивн иот продажен свет.  Од друга страна пак многу е важно да ги идентификуваме и предностите на нивната употреба но и недостатоците со кои би се соочиле како компанија на пазарот. 
Околу темите на самиот семинар, би било одлична можност доколку разговараме за:
-    Креирање на успешна веб страна и нејзините содржини за време на пандемија;
-    Дата менаџмент, што на кратко би значело архивирање на мислењето на купувачите пред
     и за време на пандемијата;
-    Инвестиции во дигитален маркетинг: Facebook,Viber, Instagram, Twitter, Snapchat;
-    Предизвици и недостатоци од примената на дигиталниот маркетинг за време на пандемија.
МОДУЛИ:
Модул 1:
Колку разновидна веб страна е рецептот за успешен пристап до потрошувачите?
-    Содржина;
-    Поп апс;
-    Рубрики;
-    Употреба на бои;
-    Достапност за купување.

Модул 2:
Инвестиции во дигитален маркетинг: Facebook,Viber, Instagram, Twitter, Snapchat:
-    Искористување на маркетинг капацитетот на апликациите за зголемување на продажбата;
-    Директни и странични начини на пристап до потрошувачите преку апликација;
-    Колку многу е доволно да не се премине граница на доволно влијание врз
      вниманието на потрожувачот.

Модул 3:
Предизвици и недостатоци од примената на дигиталниот маркетинг по пандемијата
-    Предизвици за компанијата за дигитализирање на услугите;
-    Успешност во новиот концепт за дигитално живеење;
-    Индивидуален и групен пристап.

Целна група:
Водич на маркетинг томот во компаниите, службата на односи со јавноста и ИТ секторот во компанијата.

Предавач:
доц. д-р Викторија Трајков, доктор на економски науки, специјалност маркетинг и брендирање. 

Заинтересираните за учество на овој онлајн семинар можат да се пријават најдоцна до       20.06.2023 година.

Пријавен лист

Контакт лица:

м-р Анита Митревска
++ 389 2 3244057

м-р Елизабета Андриевска-Ефтимова
++ 389 2 3244074

Стопанска комора на Северна Македонија,
ул. „Димитрие Чуповски“ бр. 13,
1000 Скопје
Контакт центар: (02) 15015

КАЛЕНДАР НА НАСТАНИ

Тренинг обука, 03.10.2023
SEED+ КАМПАЊА ЗА БРЗО УЧЕЊЕ И ОБУКА ЗА ВЕТЕРИНАРНИ СЕРТИФИКАТИ
Семинар, 04.10.2023
ИТ КАТАСТРОФИ И ОДРЖУВАЊЕ НА КОНТИНУИТЕТ ВО РАБОТЕЊЕТО - Управување со кризни ситуации – дефинирање, изработка на план за континуитет во бизнисот, тестирање и опоравување -
Семинар, 09.10.2023
СОЗДАВАЊЕ МОДЕЛ ЗА СЕГМЕНТАЦИЈА НА КЛИЕНТИТЕ СО КОРИСТЕЊЕ НА PYTHON И МАШИНСКО УЧЕЊЕ
Брокерски настан, 10.10.2023
Билатерални деловни средби „Green Days“ во рамките на Саемот за животна средина и енергија „Pollutec“ во Лион, Франција, 10-13 октомври 2023 година, https://green-days-pollutec-2023.b2match.io/
Форум, 12.10.2023
Македонско-австриски бизнис-средби во Стопанската комора на Северна Македонија
Семинар, 17.10.2023
ДОНЕСУВАЊЕ СТРАТЕГИСКИ ОДЛУКИ ВО МАРКЕТИНГОТ:  ОБУКА ЗА АНАЛИТИКА ЗА УСПЕХ 
Online Бизнис средби, 24.10.2023
“Energy Business Meetings at OMC 2023”-Деловни средби за енергетика https://omc2023.b2match.io/ (xибриден настан), Равена, Италија