Отворањето сопствена електронска продавница е една од најмудрите и најпопуларните одлуки, која носи големи придобивки за подобрување на финансиското работење на компаниите. Сепак, потребна е континуирана грижа и примена на алатки и на техники за редовно зголемување на продажбата.
За таа цел, Стопанската комора на Македонија на 27 јануари 2021 година организира „онлајн“-семинар на тема „Унапредување на електронската продажба – техники и алатки за ефикасно работење на вашата електронска продавница“, наменет за постојните електронски трговци, на кој ќе бидат презентирани и анализирани разновидни алатки и техники, кои придонесуваат за раст на продажбата во електронските продавници.
На семинарот ќе бидат презентирани e-commerce алатки и нивните предности кои:
- го автоматизираат процесот и заштедуваат време;
- го олеснуваат лансирањето на вашата омни-канал-стратегија;
- го забрзуваат креирањето и лансирањето на нови производи и каталози;
- ги интегрираат сите независни e-commerce процеси и
- овозможуваат флексибилна и глобална комуникација.
Наедно, на оваа обука ќе бидат презентирани и анализирани специфични техники, со чија правилна употреба ќе обезбедите зголемен раст на продажбата во вашата електронска продавница.
ПРОГРАМА:
I. Предности на алатките за електронска трговија
Видови алатки за електронска трговија:
- основни алатки;
- бесплатни алатки за електронска трговија;
- алатки за подобрување на лојалноста на клиентите;
- CRM-алатки за електронска трговија;
- SEO-алатки;
- CRO-алатки за оптимизација на конверзија и за зголемување на процентот од посетители на електронската продавница во купувачи;
- алатки за дизајнирање и за визуелна презентација и
- алатки за раководење со резерви
II. Специфични техники за раст на електронската продажба
- Платен промет за Facebook, Twitter, Instagram и ретаргетирање (таргетирање лица кои ја посетиле вашата електронска продавница, но не направиле платена нарачка).
- Зголемување на довербата кај клиентите преку вашата поддршка (грижа за клиенти преку разговор во живо, овозможување оцени и коментари од клиенти и сертификати за безбедност).
- Поедноставување на процесот за проверка и побрзо комплетирање на нарачките.
- Користење електронски маркетинг (креирање листа, сезонски и периодични електронски магазини и сегментирање на листата, со цел анимирање на постојните купувачи).
- Луѓето полесно носат одлука за купување поради придобивките, а не поради карактеристиките на производите – начини како да ти истакнете придобивките на изложените производи.
- Дополнителна продажба преку предложени и слични производи на веќе додадениот производ во кошничката.
- Презентација на пет успешни е-commerce примери во светот.
За кого е наменета обуката?
Обуката е наменета за сопственици и менаџери на електронски продавници кои се стремат кон зголемување на електронската продажба, за претприемачи кои започнуваат со електронска трговија и за ентузијасти кои сакаат да научат нешто повеќе за електронската трговија.
Предавач:
- Билјана Радоњанин, менаџер и косопственик на електронската продавница „Ексквизит“; дипломиран економист со повеќегодишно искуство во делот на ПР, маркетинг и продажба; говорник на Global Entrepreneurship Week и на Недела на претприемништвото, како и обучувач во областа на електронската трговија.
За сите учесници ќе биде обезбедено:
- упатства за приклучување на „онлајн“-семинарот;
- работни материјали во електронска верзија и
- eлектронски сертификат за учество на семинарот.
Сите заинтересирани за учество на овoj „онлајн“-семинар можат да се пријават најдоцна до 22.1.2021 година.